July 11th, 2011 by Patrick Wieland
Get the Flash Player to see the wordTube Media Player.

Get down with Keith Lidberg.

Get down with Keith Lidberg.

8 Responses to “Random Encounters: Keith Lidberg”

  1. GH Says:

    love that sound..

     
  2. paul Says:

    yeah bra steez

     
  3. Awake Says:

    awesome style

     
  4. WOW Says:

    lidberg rides with fins on… are we in 1995?

     
  5.  
  6. Keith Lidberg Says:

    Yea Henny was giving me shit about the fins that day so a week later I started riding finless. Not going to lie, kind of wish I would have started last year, it’s sooo much better! Thanks PW for getting this up brA

     
  7. Jeff Mathis Says:

    haha finless on rails is where it’s at!! how long is that box? it looks like soooo good.

     
  8. Riley Says:

    The vid was short and sweet, just like keith…

     

Make A Comment

Connect with Facebook